DrDenim

jossan om math:
vilken storlek har du på dina dr. denim jeans?
du är ju ganska liten, (ta det som en komplimang).
jag är ungefär 162 cm . är jeansen höga i midjan eller låg? svara gärna i inlägg, kram
Svar;
På  båda mina har jag storlek S och dom sitter perfa,
materialet är lite 'strechigt' och  dom är väldigt sköna!
Byxorna är lite speciella om man drar upp dom
lixom så långt det går så är dom mycket högre där bak än fram.
Det blir som ett 'V' men självklart kan man dra ner dom lite på
sidorna om man vill ha tillexempel istoppat.
Så svaret på frågan är både jag och nej ;)
jag är typ 166, men det är nog inte så stor
skillnad efterssom att jag har ganska lång överkropp!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0