h&m

hej !
hela morgonen har jag suttit och letat snyggingar till höstgarderoben.
jag tänkte visa er. men efterssom att jag har ganska mke, så tar jag det kedja för kedja.
så idag börjar vi med h&m. älskar deras 'höstkatalog'. senapsgult är helt klart en favorit-
men tyvärr är det inte riktigt min färg, jag passar inte alls i det. men det gör säkert några av er ?
den här har jag redan siktat in mig på-
denär så jäkla snygg i senapsgult. men för mig
blir det nog denna färgen-
kavajer är ett helt underbart plagg!
man kan ha det till tunikor, jeans osv. denna blåa
är skitsnygg!
armbågs lapparna följer med oss även denna
hösten och vad är väl snyggare till det än stickat?
-TOPPEN KOMBO!
älskar modellen på tröjan- perfekt vardagsplagg!
denna väskan skulle inte skada?
inte denna heller för den delen..
xo/ maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0