new stuff

hej !
jag har lovat länge att visa grejerna jag har köpt!
så vi börjar med ett litet fynd sen i fredags!
en 'farfars tröja' från gina
jätte användbara faktiskt!
jag har en grå från zara sen innan!
------------------------------------------------------------
i lördags var jag på lager 157 & fabriken i gällstad.
ett par levi's shorts från lager 157.
ett par cheap monday från fabriken.
-----------------------------------------------------------------------------------
och så igår vet ni ju vad jag gjorde.
minrealpuder från lindex.
och en av favoriterna från bodyshop- moringa bodylotion.
och så fick vi en liten på köpet!
en rosa tröja från gina ! 30 kronor?!
och så en mysig kofta- också från gina!
den ser bred ut, men det är den inte ;D
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0