021111

hej!
idag har jag hunnit med en hel del, både att åka ut till stugan och ta ett sista farväl.. (det lät dramatiskt?) efterssom att den nu är såld, vilket kanske iochförsig var bra med tanke på att vi inte sovit där en ända natt i sommar (nästan pinsamt ju..) har massa bra minnen där ifrån, och den har varit väldigt mysig! iallafall, efter det åkte jag och min pappa till farmor & farfar och fikade lite. Sedan åkte vi hem och bytte om och åkte vidare till djurparken.. vi var sugna på en promenad och efterssom att vi har vunnit lejonkort så är det ju roligare att gå där och typ kolla på djuren? haha. sedan åt vi lite lunch på subway (det är så sjukt gott..) och nu ska jag skriva lite önskelista, plugga och packa! för imorgon åker jag ju till el stockholmo! senare blir det fika på stan med fina vänner! vi hörs, puss

lite bilder från när vi packade ihop stugan, därför är det allmänt rörigt!
våran brygga, hela är inte ens i & den är ju typ helt "vassig?" det märks att vi inte varit där.
och vattnet är typ as-högt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0