Gästbloggning

Hejhej!
Nu kanske ni blir lite förvånade när ni märker att det inte är Maja som skriver, det är nämligen jag(Mathilda Vedin) som står för en liten gästbloggning så här på förmiddagen för Maja. Mina två senaste dagar har bestått utav att plugga järnet, jag har nämligen ganska mycket att göra i skolan just nu. Fredagen spenderade jag iallafall tillsammans med mitt underbara fotbollslag eftersom vi hade en såkallad avslutning där vi spelade en liten skojmatch, åt go pizza, skrattade osv, riktigt mysigt hade vi iallafall. Nu ska jag fortsätta titta på True talent reprisen sen i fredags(?). Det känns som om det blev väldigt mycket text att läsa nu, men för er som läste allt får en extra guldstjärna i kanten. Oj, sitter och skrattar när jag läser igenom den meningen, herregud va "mammigt". Jag kanske dyker upp någon mer gång,så håll utkik!
Vill också påminna min finaste Maja om att du är världens bästa, massa kärlek till dig. Sköt om varandra så hörs vi kanske snart igen, pusshej!
/Mathilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0