I'm still alive but I'm barely breathing

Hej allihopa, nu är jag tillbaka här ännu än gång!
Eftersom vi har en hel del plugg att göra i skolan nu innan lovet så har Maja inte speciellt mycket tid till bloggandet så därför tänkte jag vara lite snäll och slänga in ett inlägg.

Idag så hade vi ett så kallat seminarie, alltså förhör på Buddhismen och Hinduismen. Det kändes som om det gick bra för både mig och Maja. Vi får väl hoppas på det bästa, väldigt skönt att få det överstökat iallafall. Alla dom timmar vi har lagt ned för att lära oss de jobbiga religionerna. Jag menar, vad ska jag ha för nytta med det i framtiden, känns ganska meningslöst om jag ska vara ärlig...Just nu sitter jag framför tv:n med en kopp varm choklad, invirad i en filt. Senare blir det börja små packa lite, jag åker nämligen upp till min mormor och morfar samt mina kusiner under lovet. Ska bli jättemysigt, saknar nämligen dom väldigt mycket.
Vi hörs väl någon gång framöver, ta hand om varandra tills dess! 
                                                            xoxo Mathilda❤


Fick bli en bild på mig & Maja som är tagen för ett bra tag sedan.

Och en bild på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0