läget

så här är det..
jag har verkligen vart usel på att blogga det senaste, men det är inte kul att blogga om ointressanta saker, right?
jag kommer alltså att blogga när det finns något kul att skriva om. Annara fasnar man bara i "idag har jag vart i skolan. nu ska jag kolla på tv." det är ju inte kul?
börjar komma i kapp i skolan nu fick betyget jag ville i på projektstegen i både svenska och engelska, så nu är det bara att keep it up! imorgon har vi hemstudiedag vilket inbär lunch på stan med bästa tjejerna! nu blir det favvoprogrammet hollywoodfruar. see you
längtar tillbaka till den 4 juni.
bästa kvällen i mitt liv.
håkan, det finns inga ord som räcker till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0