spirit of maya

hej!
hej igår var vi ju hos några vänner, jeanette är delägare i ett klädföretag som heter spirit of maya.
alla kläder passar väll inte riktigt min stil men det finns många fina saker!
iallafall. i deras källare har hon ett lager och ett showroom.
mamma har massa kläder därifrån sedan innan och jeanette skulle visa henne något nytt.
det slutade med massa shopping...
jag fick med mig en klänning, ett par tights och en väska. mamma ännu mer. så ni kan ju få se vad det blev för mig,
och jag måste bara berätta att klänningen inte alls gör sig rättvisa på bilden, mycket snyggare på!
tightsen har jag ett par sen innan, dom är supersöna att dansa i, elleratt bara mysa runt i.
ojj, den ser verkligen inte ut så!
ni får se den i en outfit någon gång!
bara vanliga & väskan såg ni ju innan.
ta en titt på deras hemsida vet ja!
http://www.spiritofmaya.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0