svar

Selma om frågestund!:
älskar du märkes kläder?
- jag tycker absolut att det är kul, men jag lägger inte ner flera tusenlappar på en tröja bara för att den har ett litet märke!
och har du drmartens? vilken färg och vart köpte du dem? och vad kostade dem?
- japp! Mina martens är mina absoluta favoritskor, så sköna! Mina är rosa och jag köpte dom i New York. Jag kommer inte riktigt ihåg vad dom kostade! Jag brukar även låna min systers titt som tätt, hon har svarta, vinröda och blommiga!
har du converse? vilka färger och hur många?
- jag har svarta, vita, turkosa & rosa!
moa om frågestund!:
favorit affär-Borås/Göteborg/NY
- i Borås är det nog H&M, faith och face! Modefabriken också men det är sällan jag kan köpa något där..!
I Göteborg är det zara eller topshop.
Och i new york är det nog forever 21, zara och abercrobie & fitch.
har du haft något djur?!- bild?!
- ja, jag har haft två hundar och en kanin.
Tyvärr har jag nog inga bilder på den här datorn!
favoritfärg?!
- rosa, militärgrönt & blått tror jag!
favoritplagg?- bild
- jag lägger in ett inlägg i veckan på mina vaforitplagg!
snyggaste killen- Robert Pattinsson / Ulrik munther / taylor lauthner/ Orlando Bloom ?! hehe
- orlando blom utan tveckan!
vad gör du på fritiden?!
-Jag spelar teater mesta delen av min fritid, men är även med i en showgrupp! Självklart gillar jag att fotografera och vara med mina vänner. Gå på stan, fika & titta på film!
bästa vännerna- bild!
Moa,
Evelina,
Mathilda,
Elsa
roligaste minnet i ditt liv?!
- oj vad svårt, det finns så många !
Anonym om frågestund!:
vad heter du i mellannamn?!
- Mitt mellannamn är Filippa!
en dålig vana du inte skulle vilja haft!!
- Det är väll att jag alltid kollar på utgångsdatum på all mat!
hur duktig på en skala 1-10 tycker du u är på att fotografera?!
- Just nu känner jag mig inte bra alls, en 4 kanske!
maria om frågestund!:
hur gammal är du?!
- Jag är 13!
vilken dag fyller du år?!
- 13 mars !
har du bra betyg i skolan?
- Jag är väll varken bra eller dålig, lixom mittimellan!
vilma om frågestund!:
vart ligger statusen på din blogg?!
- Runt 30/40
vilka bloggar läsar du?
- Oj det är många, men  mest är det väll dom jag har länkat och majanelly, filippall & sofie fahrman.
sarah om frågestund!:
om du skulle välja en vän som skulle gästblogga, vem skulle du välja då? :)
ps, din blogg är superbra kram!
- Först och främst tack ! jag tror att det skulle vara elsa eller moa!
anonym... om frågestund!:
hej, vad är roligast?
shoppa, plugga, film ?
- shoppa & film!
Anonym om frågestund!:
hur många systrar/bröder har du?!
- jag har en storasyster!
gillar du färgen gul?!
- det är absolut inte min favoritfärg, men det kan väll vara fint!
elin om frågestund!:
favoritmat?
- Kyckling, lax eller tacos!
favoritfrukt?
- ingen
favoritgrönsak?
-ingen
Selma om frågestund!:
älskar du märkes kläder?
- jag tycker absolut att det är kul, men jag lägger inte ner flera tusenlappar på en tröja bara för att den har ett litet märke!
och har du drmartens? vilken färg och vart köpte du dem? och vad kostade dem?
- japp! Mina martens är mina absoluta favoritskor, så sköna! Mina är rosa och jag köpte dom i New York. Jag kommer inte riktigt ihåg vad dom kostade! Jag brukar även låna min systers titt som tätt, hon har svarta, vinröda och blommiga!
har du converse? vilka färger och hur många?
- jag har svarta, vita, turkosa & rosa!
moa om frågestund!:
favorit affär-Borås/Göteborg/NY
- i Borås är det nog H&M, faith och face! Modefabriken också men det är sällan jag kan köpa något där..!
I Göteborg är det weekday, zara eller topshop.
Och i new york är det nog forever 21, zara och abercrobie & fitch.
har du haft något djur?!- bild?!
- ja, jag har haft två hundar och en kanin.
Tyvärr har jag nog inga bilder på den här datorn!
favoritfärg?!
- rosa, militärgrönt & blått tror jag!
favoritplagg?- bild
- jag lägger in ett inlägg i veckan på mina vaforitplagg!
snyggaste killen- Robert Pattinsson / Ulrik munther / taylor lauthner/ Orlando Bloom ?! hehe
- orlando blom utan tveckan!
vad gör du på fritiden?!
-Jag spelar teater mesta delen av min fritid, men är även med i en showgrupp! Självklart gillar jag att fotografera och vara med mina vänner. Gå på stan, fika & titta på film!
bästa vännerna- bild!
Moa,
Evelina,
Mathilda,
& Elsa
roligaste minnet i ditt liv?!
- oj vad svårt, det finns så många !

Anonym om frågestund!:
vad heter du i mellannamn?!
- Mitt mellannamn är Filippa!
en dålig vana du inte skulle vilja haft!!
- Det är väll att jag alltid kollar på utgångsdatum på all mat!
hur duktig på en skala 1-10 tycker du u är på att fotografera?!
- Just nu känner jag mig inte bra alls, en 4 kanske!
maria om frågestund!:
hur gammal är du?!
- Jag är 13!
vilken dag fyller du år?!
- 13 mars !
har du bra betyg i skolan?
- Jag är väll varken bra eller dålig, lixom mittimellan!
vilma om frågestund!:
vart ligger statusen på din blogg?!
- Runt 30/40
vilka bloggar läsar du?
- Oj det är många, men  mest är det väll dom jag har länkat och majanelly, filippall & sofie fahrman.
sarah om frågestund!:
om du skulle välja en vän som skulle gästblogga, vem skulle du välja då? :)
ps, din blogg är superbra kram!
- Först och främst tack ! jag tror att det skulle vara elsa eller moa!
anonym... om frågestund!:
hej, vad är roligast?
shoppa, plugga, film ?
- shoppa & film!
Anonym om frågestund!:
hur många systrar/bröder har du?!
- jag har en storasyster!
gillar du färgen gul?!
- det är absolut inte min favoritfärg, men det kan väll vara fint!
elin om frågestund!:
favoritmat?
- Kyckling, lax eller tacos!
favoritfrukt?
- ingen
favoritgrönsak?
-ingen
om ni har några fler frågor kan ni bara trycka på fliken till höger !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0