16 april

hej!
idag börjar skolan efter ett riktigt skönt lov, ska ju bli kul att träffa alla och så igen(har saknat mathilda som har varit i london SÅ!!) men det känns som att det kommer att bli riktigt stressiga veckor nu fram tills vi åker till gamleby.. (skriver mer om det när det börjar närma sig!)
men det ska bli rätt skönt att jag nu äntligen får byta klass efter allt tjat, så det blir nog rätt okej ändå! ska försöka tvinga någon kompis knäppa någon outfit bild oxå! puss

slänger in en bild ifrån mitt sommarparadis- varberg


Kommentarer
Postat av: majastalker

SKJUT BRA BLOGG !<333333333333E asso .. shiiiet .. blir bara så glad av att läsa det här , haft det lite tufft men när jag läser din blogg så mår jag bra igen ! tack maja !<3

2012-04-16 @ 10:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0