19/4-12

hej!
idag har jag haft en riktigt dålig dag så jag hoppas verkligen inte på att jag får er på dåligt humör nu också.. ;)
först och främst hade jag jour idag vilket innebär att städa skolan, tvätta fönster, plocka skräp, fixa fika, stå i cafeét, torka bord, fylla på mat och diska.. inte så jätte kul helt enkelt? sen kände jag av allergin och fick gå till skolsköterskan och hämta tablett, hon hade ju värsta frådet? HAHA. sen hade vi idrott, och skulle springa.. Jag och evelina överträffade oss själva och sprang/powerwalka/gick hela 7.8km! sen var det mer jour och sedan hem! väl hemma dog jag ju typ, hade inte tänkt på att man blir så himla trött av allergi tabletterna, så jag somnade. sedan var det bara upp och ta på sig träningskläderna för två timmar friidrott. och vad tror ni inte vi började med?? GÅ UT OCH SPRINGA -.-' sedan körde vi häck och sedan en timmas styrka i gymmet och på mattan.. HAHA jag skrattar åt mig själv.. Hr verkligen obefintligt med muskler och så ska vi stå där och göra frivändningar och bänkpress!! fick lite utbrott (inombords) på en av tränarna, jag brukar inte bli arg på folk, men han gick över gränsen..! jaja, nu ska jag sluta klaga.. HA EN FORTSATT BRA DAG!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0