barcelona

ja, det var ju ett tag sen jag var där nu, men ännu har jag inte visat vad jag fick med mig hem? det känns som att det är dags nu...
detta var vad jag fick med mig ifrån nya favoritaffären pull&bear, så himla fina saker de hade där inne!!
varken byxorna eller shortsens färg gör sig rättvisa på bilderna..
dom här tre tröjorna fick jag med mig ifrån en affär som hette lettis? tror jag iallafall, inget speciellt, men det kan ju vara bra att ha, fick med mig allt ut därifrån för under 10€
och slutligen ett par skor som ocå kostade under 6€
fick även med mig en väska som jag valde ut men som jag sedan fick när jag fyllde år, så den får ni se i ett annat inlägg tillsammans med andra födelsedagspresenter!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0