h&m- conscious collection

kollade runt lite inne på h&m igår, och dom har ju fått in de nya conscious collection- kläderna! väldigt söta saker faktiskt, till väldigt bra priser.
hittade två saker som jag faktiskt är väldigt sugen på;
super söta, hittade liknande på zara som det var SÅ nära att dom hamnade i min garderob, men jag vet inte riktigt hur man ska matcha dom, det är de som är problemet.. men de kostar iallafall 249:-
en väldigt enkel blus, men ack så fin! la faktiskt till och med undan den här tills idag, det ända som kämpar emot är att vita blusar är verkligen inte vad jag behöver mer av.. men den är i vilket fall som helst väldigt fin! och priset, ynka 99:- får man ge för den, vad tycker ni, köpa eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0