mysdag med favoriten

..är precis vad jag  har haft idag!
jag mötte upp evelina på stan och vi kollade i lite affärer, provade massa och åt på thaisilk- standard! det har nästan blivit som en tradition för mig och evelina på loven, det är ju så jäkla gott! fick med mig två par shorts hem från stan, sommriga färger och satt som en smäck, vad har man att förlora?
ynka 149:- på gina, så värt! jag har letat efter ett par rosa shorts SÅ länge, så dom får garanterat stanna kvar i garderoben! dom mint gröna är jag dock inte helt 100 på än.. men så fina!! Kan visa dom på någon dag oxå!
kan även passa på att visa halsringen jag köpte på gina för någon vecka sedan, hade letat och letat efter en silvrig, och hittade den tillslut!
senare åkte jag upp en sväng till tåget och träffade en hel del roligt folk! är med och gör kostymer till aladdin som sätts upp på parkteatern i sommar så vi provade lite och tänkte, tänkte och tänkte, shit vad svårt det är, kommer bli en hel del jobb med det känns det som!
jaja, hursom, vi hörs // maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0