Tidig uppgång

Hej, jag har under några dagar bufunnit mig i Varberg, ätit god mat, träffat kusinen, vart på Ullared och träffade Ola- Conny! Haha made my day :,)
Idag ställde jag klockan tidigt, för snart ska jag (nervös som jag är) dra mig mot radio 7h tillsammans ned regissören i teatern för en intervju.. kommer typ dö. TV4 (lokalnyheterna) kom till vårat rep i måndags också och filmade lite, då blev jag också intervjuad, och jag kommer inte ens ihåg vad jag sa.. kanske kommer upp här om det är nått att se när det väl sänds.. Jaja, uppdaterar efter radion!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej!
Jag ville så gärna gå på er teater men kunde inte... hoppas att allt gick bra!
Skaffat ny blogg förresten: tildaroininen.blogg.se
Ses när teatern börjar igen! :) <3

2012-08-19 @ 21:47:15
URL: http://omognaidioter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0