förväntansfull

sitter just nu och kollar på nån film och njuter av värmen från vår öppna spis.

idag har vi tagit bort allt jul och advents pynt här hemma, tråkigt fast samtidigt rätt skönt, nu går vi mot ljusare tider, right?

i onsdags var jag i göteborg med evelina och madeleine, vi myste runt, kollade i affärer och åt på jensens, standard! jag hade inga påsar med mig hem, men de andra fick med sig riktiga gobitar! senare följde de med mig hem och vi kollade på film och så, och sen sov madde här! Jätte mysigt!

imorgon beger jag mig mot göteborg igen, men den här gången för filminspelning ska bli så spännande! en tjej ringde häromdan och frågade om jag ville vara med, och klart jag vill?
handlingen verkade lite wierd men man får ju en hel del erfarenheter och det kommer bli så kul!
oj, långt inlägg blev det, här kommer lite halvkassa iphone bilder, lite ego, lite jul och finaste vännerna!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0