super 8

hej!
började gårdagen med att gå upp klockan halv sju, jag är ju rätt morgonpigg av mig men på kvällen började jag känna av det , -.-' haha! vi körde iallafall bilen mot göteborg och olskrokstorget där filminspelningen skulle äga rum, det var sjukt kul och lärde känns nya människor och lärde mig massa! iallafall så filmade vi och hade kul, fast det var kallt så mellan tagningarna var man rätt illa till mods ute i kylan men när regissören ropade "TYSTNAD, TAGNING!" då visste alla vad som gällde och man satte på leendet och kopplade bort den jobbiga kylan!

vi hade det mysigt där på morgonen med mackor, saft och juleskum då var vi fem personer (det var lixom olika grupper vi var grupp 1 och 2) senare kom det tjugo pers till,(gr 2)!! Snacka om mycket folk!

jaja, onödig info. Igen?!
pussss

för att det inte ska bli ett bildlöst inlägg slänger jag in en bild från bilen igår morses;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0