Hemma

Hej på er!
Nu har jag vart hemma i några dagar och känner mig ganska jet-laggad fortfarande, när vi kom till usa var det nästan inget alls men nu sover jag halva dagarna och är uppe halva nätterna istället, därav låg energi här!
Men det var iallafall en riktigt härlig semester, och vi hann med allt vi hade tänkt oss, och det var riktigt underbart! Vi har varit på universal studios och island of adventures (bl.a harry potter värld osv.. då jag är värsta fanet, var det helt fantastiskt häftigt!) badat, solat, kollat på delfiner, shoppat (massor, har inte ett ända cent med mig hem) och tagit failade "hoppa på stranden bilder".. sista kvällen fick vi även uppleva 4th of July med massor av fyrverkerier och glada människor.
 
Idag har jag försökt göra så lite som möjligt, då våra väskor kom bort på hemvägen och vi fick vänta ett par dagar på dom har jag fixat lite med det och även laddat över alla bilder ifrån resan, nu ska jag åka och kolla på tetater, Alladin som tåget sätter upp. Jag var med i deras sommarspel förra året, Djungelboken men iår kunde jag inte pågrund av resan + en annan föreställning som vi håller på att repa till just nu. Så istället har jag varit med på ett litet hörn med kostymerna, kan inte påstå att jag gjort så hemskt mycket var mest med i "tanke- proccesen" och letade kläder i arkivet, syandet har andra som är betydligt bättre på det ordnat, och det riktigt bra! så vi ses snart igen med massa bilder och så vidare!
 
Take care♥
 
jag utanför olivanders, gud vad häftigt hogsmeade var!
 
jag i en annan vatten- attraktion därav det slickade/blöta håret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0