måndagskväll

hej på er finisar, har haft en bra helg och hoppas på att ni också har haft det! i fredags hade jag alltså bästa vännerna här hemma på lite middag, det var riktigt lyckat med massor av skratt och fina presenter! kan visa dom någon dag! sedan så dansade vi hela kvällen, kunde knappt stå på mina fötter i slutet av kvällen, men det var väll ett helt okej slut på kvällen! i lördags åkte jag och evelina till göteborg för casting till en serie på svt, det kändes väll sådär. men nu är vi med i deras register, vilket känns desto bättre! igår hände det inte mycket, utan var mest ute och njöt av det fina vädret, för att senare på kvällen träna. idag gick jag och Evelina en sväng på stan efter skolan, det var ju 15+ så man får ju passa på! drog på mig skinnjacka, converse och solglasögon för bästa möjliga vår känsla! får väll se hur jag sover inatt eftersom jag fyller år imorgon, hahha! Vi hörs, puss

värsta romanen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0