tiden försvinner

som rubriken säger försvinner bara tiden, vet inte vart allt tar vägen det känns som jag gör någonting! men ändå har jag inte hunnit med bloggen, lite kanske jag kan skylla på högarna med plugg som varit och kommer vara de närmaste veckorna. kursen vi läser nu dödar verkligen!
så idag har jag suttit med det, och även tränat! igår var jag tillsammans med några vänner hos elsa för att fira henne, det var super mysigt! kom hem runt tolv och sedan somnade jag typ direkt!
bilder från Barcelona och det jag köpte där ska jag försöka fixa senast till helgen! vi hörs i veckan, puss!


Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

- Hej Maja! Det är klart jag kan fixa en video! Det blir nog troligen till helgen för jag hinner inte denna veckan och receptet kommer med där också! :) Kramar Sara

2012-03-05 @ 16:04:08
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0